MAKCIK NI TAK RETI PENAT KE?

 

Pernah kami lihat seorang makcik tinggal bersama suaminya.

Umur dah masuk usia emas, kadang tu sampai naik heran.

Macam mana dia boleh jadi secergas begitu?

 

Kawasan rumah agak luas, ye lah dikampung tu kan

Suasananya penuh rimbunan pokok hijau.

Pepagi lagi dah pegang penyapu, bersihkan halaman rumah.

Petang pula boleh sambung mencabut anak-anak rumput

dalam pasu bunga, celah-celah longkang, pangkal tiang, pangkal pokok,

kekadang tu angkat dahan pokok mati tepi semak tu.

 

“MAKCIK NI TAK RETI PENAT KE?”

 

Itu soalan yang kerap ditanya, ye lah. Orang muda pun

hanya mampu tengok je. Kita pun kekadang tu seriau.

Tenaganya lain macam.

 

Banyak kali tanya apa rahsia, tapi makcik tu boleh senyum kambing kat kita ni.

Pernah sekali dia bagitau, ade la makcik ambil herba orang kampung.

Lepas makan je.

 

  1. Makcik jadi cergas semacam
  2. Mengantuk pun tidak. (makcik bukan minum air ketum ye)
  3. Dapat la tolong pakcik sesikit kat kebun dia tu.
  4. Sengal-sengal badan, sakit lutut pun hilang, naik tangga pun ok je.
  5. Berpeluh..usah cerita, rasa syokk je.

Saya tetap tak puas hati, sebab pakcik pun guna herba yang sama kategori lelaki.

Agaknya dah meluat saya desak, dia pun pecah rahsia.

Pakcik & makcik makan Nu Prep.

 

Alahh dedulu ada keluar iklan kat tv pelakon Harun Ajis tu.

Kita balas le balik, “Amboi.. peminat juga Abang Long Padil juga lah ye.”

 

Patut la kalah anak muda, dah idolanya pun samseng besar Kg Baru.

Pakcik rekemen la kat makcik kau ni yang versi Nu Prep Wanita

 

Sebabnya makcik kau sebelum ni :

 

  1. Cepat letih, cepat semput (almaklum la usia emas)
  2. Malam-malam pakcik juga yang tolong urut kaki makcik kau ni haa.
  3. Usahkan kaki, sengal sengal badan pun, pakcik juga jadi bidan nye.
  4. Kekadang tu berpapah juga naik tangga rumah tu.

Siapa tak sayang bini dik oi?

Susah senang kami berdua aje la kat kampung ni.

Anak-anak semua duk KL nuu.

 

Lagipun masa beli Nu Prep ni kat wakil Harun Ajis tu.

Dia ada suruh pakcik tengok video ni dulu.

Terkebil juga belek henpon wakil Harun Ajis tu.

Yelah nak tengok video sampai habis.

Dokter ni menang cenggini (sambil tunjuk isyarat bagus kat saya)

Doktor pakar sakit Tuan tu. Dia pun dedulu rajin masuk soratkabor.

 

Bantulah mereka yang tersayang

Kami menerima transaksi debit card/kad bank/credit card/kad atm


Sale!
RM220.00 RM210.00
Sale!
RM160.00 RM150.00
Sale!
RM160.00 RM140.00


 

Ramai yang bertanya mengenai side effect Nu Prep.
Nasi dan gula dalam kehidupan seharian pun boleh memudaratkan.

 
 

11 thoughts on “Nu Prep

    • nuprep2 says:

      nuprep tiada masalah pantang kopi… hanya wanita mengandung je tak boleh ambil.
      terima kasih puan kerana sudi bertanya kami. 🙂

    • nuprep2 says:

      admin telah reply watsap tuan, jangan risau,
      kami minta maaf mungkin tuan puan tak biasa lagi berurusan secara ecommerce.

    • nuprep2 says:

      tiada masalah puan, nuprep boleh bantu menstabilkan hormon stress & tekanan darah penyebab sakit kepala 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *