nu prep header 1

MAKCIK NI TAK RETI PENAT KE?

Pernah kami lihat seorang makcik tinggal bersama suaminya.

Umur dah masuk usia emas, kadang tu sampai naik heran.

Macam mana dia boleh jadi secergas begitu?

Kawasan rumah agak luas, ye lah dikampung tu kan

Suasananya penuh rimbunan pokok hijau.

Pepagi lagi dah pegang penyapu, bersihkan halaman rumah.

Petang pula boleh sambung mencabut anak-anak rumput

dalam pasu bunga, celah-celah longkang, pangkal tiang, pangkal pokok,

kekadang tu angkat dahan pokok mati tepi semak tu.

“MAKCIK NI TAK RETI PENAT KE?”

Itu soalan yang kerap ditanya, ye lah. Orang muda pun

hanya mampu tengok je. Kita pun kekadang tu seriau.

Tenaganya lain macam.

Banyak kali tanya apa rahsia, tapi makcik tu boleh senyum kambing kat kita ni.

Pernah sekali dia bagitau, ade la makcik ambil herba orang kampung.

Lepas makan je.

  1. Makcik jadi cergas semacam
  2. Mengantuk pun tidak. (makcik bukan minum air ketum ye)
  3. Dapat la tolong pakcik sesikit kat kebun dia tu.
  4. Sengal-sengal badan, sakit lutut pun hilang, naik tangga pun ok je.
  5. Berpeluh..usah cerita, rasa syokk je.

Saya tetap tak puas hati, sebab pakcik pun guna herba yang sama kategori lelaki.

Agaknya dah meluat saya desak, dia pun pecah rahsia.

Pakcik & makcik makan Nu Prep.

Alahh dedulu ada keluar iklan kat tv pelakon Harun Ajis tu.

Kita balas le balik, “Amboi.. peminat juga Abang Long Padil juga lah ye.”

Patut la kalah anak muda, dah idolanya pun samseng besar Kg Baru.

Pakcik rekemen la kat makcik kau ni yang versi Nu Prep Wanita

Sebabnya makcik kau sebelum ni :

  1. Cepat letih, cepat semput (almaklum la usia emas)
  2. Malam-malam pakcik juga yang tolong urut kaki makcik kau ni haa.
  3. Usahkan kaki, sengal sengal badan pun, pakcik juga jadi bidan nye.
  4. Kekadang tu berpapah juga naik tangga rumah tu.

Siapa tak sayang bini dik oi?

Susah senang kami berdua aje la kat kampung ni.

Anak-anak semua duk KL nuu.

Lagipun masa beli Nu Prep ni kat wakil Harun Ajis tu.

Dia ada suruh pakcik tengok video ni dulu.

Terkebil juga belek henpon wakil Harun Ajis tu.

Yelah nak tengok video sampai habis.

Dokter ni menang cenggini (sambil tunjuk isyarat bagus kat saya)

Doktor pakar sakit Tuan tu. Dia pun dedulu rajin masuk soratkabor.

PERHATIAN : NU PREP UNTUK WANITA SAHAJA MEMANG TIDAK BOLEH DIDAPATI DI MANA-MANA FARMASI KESIHATAN,TOKO JAMU, WATSON, GUARDIAN ATAU PASARAYA DEMI MENJAMIN KESELAMATAN KESIHATAN ANDA.

Nak tau cerita sebenar bila kami telefon pengguna Nu Prep ?

Pelanggan (A)

Pelanggan (B)

Pelanggan (C)

Pelanggan (D)

  • Nuprep.my Website Is Not a Substitute for Medical Advice: THIS WEB SITE IS NOT DESIGNED TO, AND DOES NOT, PROVIDE MEDICAL ADVICE. All content (“Content”), including text, graphics, images and information available on or through this Web site are for general informational purposes only. The Content is not intended to be a substitute for professional medical advice, diagnosis or treatment. NEVER DISREGARD PROFESSIONAL MEDICAL ADVICE, OR DELAY IN SEEKING IT, BECAUSE OF SOMETHING YOU HAVE READ ON THIS WEB SITE. NEVER RELY ON INFORMATION ON THIS WEB SITE IN PLACE OF SEEKING PROFESSIONAL MEDICAL ADVICE.
  • Nuprep.my is Not Liable: “Nuprep.my” IS NOT RESPONSIBLE OR LIABLE FOR ANY ADVICE, COURSE OF TREATMENT, DIAGNOSIS OR ANY OTHER INFORMATION, SERVICES OR PRODUCTS THAT YOU OBTAIN THROUGH THIS SITE.
  • Confirm Information With Your Current Doctor, Our Physicians, and/or Other Sources: You are encouraged to confer with our office or your current doctor with regard to information contained on or through this Web site. After reading articles or other Content from this Web site, you are encouraged to review the information carefully with your current professional healthcare provider.
  • Rely at Your Own Risk: RELIANCE ON ANY INFORMATION ON THIS WEB SITE IS SOLELY AT YOUR OWN RISK.

Pautan pantas.

Kes menopause kes Kelesuan melampau kes ketiadaan tenaga kes sakit anggota badan kes tekanan darah yang agak tinggi

Yang menopause, dah kembali tersenyum.

Kelegaan bila badan kembali bertenaga. Seronok melihat mereka gembira.

Sakit-sakit kecil di anggota badan dah menghilang.

Siapa kata tak boleh jadi macam orang muda?

Masalah tekanan dalam darah yang tinggi, hilang begitu je? Jangan terkejut ye 🙂

Alangkah indah bila senyuman sentiasa terukir, mereka gembira apatah lagi kita 🙂

Kami menerima transaksi  fpx/debit card/kad bank/credit card/kad atm

Ramai yang bertanya mengenai side effect Nu Prep. 
Nasi dan gula dalam kehidupan seharian pun boleh memudaratkan.

17 thoughts on “Nu Prep

    • nuprep2 says:

      nuprep tiada masalah pantang kopi… hanya wanita mengandung je tak boleh ambil.
      terima kasih puan kerana sudi bertanya kami. 🙂

    • nuprep2 says:

      admin telah reply watsap tuan, jangan risau,
      kami minta maaf mungkin tuan puan tak biasa lagi berurusan secara ecommerce.

    • nuprep2 says:

      tiada masalah puan, nuprep boleh bantu menstabilkan hormon stress & tekanan darah penyebab sakit kepala 🙂

  1. Puan su says:

    Saya adalah pesakit darah tinggi bacaan kdg ² naik turun.. Ubat darah tinggi pun dah makan.. Blhke saya amalkan nu prep sbb nadi pun laju

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *