Nu-Prep - Nu Prep

TERBONGKAR KAMI BERJAYA BANTU LEBIH 30,000++ WANITA KEKAL SIHAT DAN CERGAS DI USIA EMAS

KESAN SEPANTAS 7 HARI !

Dengan hanya menggunakan ni…

Setiap hari makan 1 biji kapsul jee, rasai perbezaan sepantas 7 hari. Sekarang usia bukan lagi penghalang untuk anda kekal sihat dan bertenaga.

Adakah ANDA

Pernah Menghadapi Masalah Seperti Berikut?

Letih Lesu Dan Cepat Penat

Apabila memasuki usia 40an, wanita kerap mengalami masalah berat badan, kulit kering, muka sembap, rambut rapuh dan gugur, kerap letih, mengantuk, pergerakan dan tindak balas menjadi perlahan

Radang Sendi

Sakit sendi adalah antara masalah yang kerap menyerang golongan wanita di usia emas. Sakit sendi boleh mempengaruhi tulang belakang, lutut, pinggang, dan tapak kaki yang akan menjejaskan keupayaan dan pergerakan

Haid Tak Tertatur

Salah satu masalah yang selalu di hadapi oleh kaum wanita ialah Haid tak teratur. Jika masalah ini berterusan, perkara ini akan menyebabkan masalah kronik yang lain

Sakit Urat Dan Bisa Badan

Wanita selepas melahirkan, pasti akan terasa kelainan pada badan. Selalu sakit dan tegang urat serta bisa badan, walaupun tidak melakukan kerja berat. Ini normal, ramai yang ambil ubat tahan sakit tanpa sedar kesan buruk di usia tua

Jadi Apa Yang Perlu Anda Buat?

Memperkenalkan

Nu-Prep

Wanita !

Ekstrak Tongkat Ali Dengan Komponen Bioaktif Untuk Memberikan Tenaga Kepada Anda Sepanjang Hari

Senarai Sijil Pengiktirafan Biotropics Nu-Prep

Biotropics & Nu-prep memiliki sijil yang di iktiraf oleh Jakim, KKM & FDA

Pengiktirafan Halal oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).

Biotropics Nu-prep diiktiraf HALAL oleh JAKIM

Nombor rujukan Halal: JAKIM/(S)/(22.00)/492/2/ 1 015-11/2009

Kelulusan Oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Men’s Formula berdaftar di bawah KKM dengan taraf pharmaceutical products.

Nombor pendaftaran: MAL18056060T

Disahkan Selamat & Berkesan oleh USFDA – International Food & Drug Administration.

Satu-satunya pengeluar herba bertaraf klinikal di Asia Tenggara yang diluluskan oleh USFDA – badan berdaftar antarabangsa yang menilai keberkesanan produk-produk herba farmaseutikal.

FDA Regisration No : 17398346178

Nu-Prep di cipta khas untuk membantu wanita mengatasi masalah harian

Lihat testimoni yang di berikan oleh pengguna

Macam Mana Nak Dapatkan?

Produk premium dengan harga yang sangat rendah

SET SUPER JIMAT (2 Bulan)

RM200

RM150

SET TRIAL (1 Bulan)

RM100

RM90

SOALAN LAZIM

Boleh - Nu-Prep sangat bermanfaat untuk penyakit-penyakit tersebut.

Malah mengikut kajian, ekstrak yang digunakan boleh diambil sehingga 400mg sehari dan membantu dalam 'menstabilkan' kandungan gula dalam darah. Bagaimanapun ini tidak bermakna rawatan doktor tidak diperlukan.

 

#PERHATIAN - bagi pesakit darah tinggi berkemungkinan akan mengalami “healing crisis” di mana berkemungkinan berlaku pening atau tidak selesa pada badan untuk tempoh beberapa hari.

 

#Dapatkan nasihat konsultan Nu Prep untuk cara mengatasi situasi ini atau boleh terus telefon talian khidmat pelanggan kami - 0162064075

Tidak - anda tidak perlu bergantung terus kepada produk Nu Prep. Anda boleh berhenti sekiranya kesihatan telah baik dan tidak perlu tenaga tambahan.

Dari kajian klinikal yang dijalankan, tiada masalah untuk pesakit jantung mengambil Nu Prep (Tiada komplikasi yang direkodkan) selain itu kajian juga menunjukkan Nu-Prep tidak meningkat kan / menderaskan denyutan jantung.

 

Walaubagaimanapun, keadaan fizikal setiap pesakit adalah berbeza, yang mana dengan meningkatnya metabolisma badan setelah mengambil Nu Prep ada kemungkinan boleh berlakunya peningkatan denyutan jantung.  Oleh yang demikian, adalah lebih baik sekiranya pesakit jantung yang ingin mengambil Nu Prep, dapatkan nasihat doktor yang merawat anda terlebih dahulu, kerana doktor yang merawat akan lebih tahu keadaan anda yang sebenar.

 

#Konsultant kami boleh membantu dengan memberi pandangan secara umum berdasarkan maklumat kesihatan yang dikongsi.

Tidak. Tiada komplikasi yang direkodkan. Malah mengikut kajian, bahan ekstrak Nu Prep boleh diambil sehingga 400mg (8 biji) sehari tanpa sebarang masalah

Kesan terbaik adalah setelah diamalkan antara 1- 3 minggu. Ianya berbeza mengikut tahap kesihatan individu. Pemerhatian kami menunjukkan bahawa kesan yang lebih cepat berlaku terhadap individu yang aktif.

Ibu mengandung dan menyusukan anak tidak disarankan untuk mengambil Nu Prep Wanita. Begitu juga yang ada mengalami masalah hati (liver)

Ia tidak berlaku kepada semua pengguna. Jika berlaku, gejala ini dikenali sebagai kesan detox herba dan ianya bersifat sementara. Ia boleh berlaku dalam tempoh 4 hari pertama penggunaan. Anda dinasihatkan untuk meminum air secukupnya .  Jika ia berlarutan sehingga lebih dari seminggu, anda dinasihatkan untuk mengurangkan pengambilan atau berhenti mengambilnya dan dapatkan nasihat daripada doktor anda.

Dari kajian klinikal, didapati Nu-Prep dapat meningkatkan kolesterol baik (HDL) dan mengurangkan kolesterol yang kurang baik (LDL). Ia akan lebih ketara sekiranya pengamal Nu-Prep Wanita turut melakukan senaman secara konsisten semasa mengambil Nu-Prep Wanita.

Ya boleh bagi yang mengidap hypothyroid. Walaubagaimanapun bagi pesakit Hyperthyriod adalah di nasihatkan untuk anda merujuk doktor yang merawat dahulu agar tidak menganggu proses rawatan dan penyembuhan.

Sebarang pertanyaan lanjut boleh tinggalkan diruangan komen dibawah 🙂

18 thoughts on “Nu-Prep

    • nuprep2 says:

      nuprep tiada masalah pantang kopi… hanya wanita mengandung je tak boleh ambil.
      terima kasih puan kerana sudi bertanya kami. 🙂

    • nuprep2 says:

      admin telah reply watsap tuan, jangan risau,
      kami minta maaf mungkin tuan puan tak biasa lagi berurusan secara ecommerce.

    • nuprep2 says:

      tiada masalah puan, nuprep boleh bantu menstabilkan hormon stress & tekanan darah penyebab sakit kepala 🙂

  1. Puan su says:

    Saya adalah pesakit darah tinggi bacaan kdg ² naik turun.. Ubat darah tinggi pun dah makan.. Blhke saya amalkan nu prep sbb nadi pun laju

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat
Perlukan Bantuan?